vineri, 1 noiembrie 2013

Gripa........sa ma auda tot poporul

     E genul ala de raceala cu dureri musculare, de oase si de cap :) si cu o tuse de magarus, care nu e deloc draguta si e de-a dreptul enervanta…
     Nu stiu cum reusesc sa fac asta, dar mereu imi iese. De obicei nu stiu cum resusesc, dar acum stiu. Am stat intr-o seara in frig. Dar frig rau.E vina mea, mi-o asum. Dar uite ca acum am racit. Si sunt iar la campionat de curs nasul. Ma plimb prin casa cu sticla de Olinth si cutia de servetele dupa mine. Stranut (ca o mitraliera), imi curge nasul si am ochii rosii.Si inca e doar inceputul. Mai pe seara nu voi putea sa spun o propozitie cap coada fara sa imi suflu nasul de 3 ori.  
   Ca orice om mai sensibil aşa din fire, o dată la ceva timp răcesc. :DNu la modul grav să nu mă pot ridica deloc din pat, să am febră 40 şi să văd dromaderi alergând pe tavan!Nu! La mine se desfăşoară cam aşa:  în prima zi am o stare de legumă care a stat prea mult în soare, nu am chef să fac absolut nimic; mă mişc din pat la birou, de la birou la bucătărie/baie, apoi iar la birou şi când simt că nu mai am vlagă deloc, mă arunc înapoi in pat. A doua zi programul e cam acelaşi numai că în loc de durerea de cap, apare durerea în gât, puţină tuse şi un nas borcănat. A treia zi nasul meu devine o tentativă eşuată a cascadei Niagara, dar lipsa chefului dispare treptat, pentru ca a patra zi, să ignor puţinele simptome pe care le mai am şi să îmi mişc posteriorul afară din casă. A cincea zi, ori o iau de la capăt cu starea de legumă, ori îmi revin complet.Ma enerveaza ingrozitor raceala asta. Nu ii vad rostul. Nu imi place sa iau pastile asa ca nu iau decat maxim aspirina sau paracetamol sinus.
      Asa ca suport. Si nu suport. Si ma vaaaiettt….ugh.. sa ma auda tot poporul ca am racit. Asa parca imi trece mai repede.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu