luni, 4 noiembrie 2013

Aparentele inseala



      
  
 






   Asta e un fapt dovedit. Mi se pare absurd ca o persoana sa fie etichetate dupa doar o singura intalnire (sau cum se intampla, poti sa pici odata la locul nepotrivit si la momentul nepotrivit si sa ii vezi o alta latura, mai negativa).
       Acum vorbesc din experienta, de multe ori sunt catalogata altfel decat cum sunt eu. De ce? Asta inca ma intreb si eu, de ce oamenii simt aceasta nevoie arzatoare de a pune fiecare persoana intr-un catalog si a-l nota, dupa ce abia l-a cunoscut. Foarte multi prieteni (a se citi cei mai buni prieteni) mi-au spus... dupa trecerea unui timp (uneori ani) ca, la inceput ma credeau alfel.. si ca abia mai tarziu m-au cunoscut cu adevarat. Eu dupa acele marturisiri am renuntat definitiv la a cataloga pe cineva foarte repede, acum (poate si din cauza ca am mai inaintat in varsta  :P)  am invatat sa am rabdare, sa acord mereu o a 2-a sansa, nimeni nu e perfect, oricine are dreptul la o greseala, oricat de fatala ar fi ea, fiind prima, o pot uita.
    De ce atunci cand o persoana citeste este numita „soarece de biblioteca” – asta fiind un alint in ziua de azi.. – si este ridiculizata... sau se spune ca se lauda ? De ce exista mereu acest conflict intre persoanele care asculta genuri distincte de muzica? Consider ca aceste discriminari nu sunt utile nimanui, dauneaza ambelor parti, si discriminatorilor si celor discriminati.
      Imi pare rau ca sunt rea, de multe ori ranesc oamenii intentionat, ii lovesc acolo unde ii doare mai tare. Supararea mea mocneste, pana imi momentul in care cuvintele improsca cu venin pe cel ce m-a calcat pe coada. Se intampla rar, dar se intampla, de aceea va sfatuiesc, daca va imprieteniti cu mine fiti sinceri si naturali  pentru ca nu apreciez nimic mai mult decat franchetea..
   Putini sunt cei ce ma cunosc cu adevarat.Si daca nu te numeri printre ei e pur si simplu problema ta.
Sunt privita cu alti ochi de fiecare persoana in parte.Unii au pareri bune.Altii...mai putin bune.Parerea mea insa e ca nu ar trebui sa am nici o parere despre parerea lor.
Sunt doua tipuri de persoane care fac parte din viata mea:prietenii buni si restul.Posibil sa exista si o a 3-a categorie caruia nu ii dau prea mare atentie.
Ideea e urmatoarea.Aparentele inseala.Nu ma judeca intotdeauna dupa aparente,deoarece nu intotdeauna sunt fraiera care par.Poate am o zi proasta,poate nu vreau sa sti tu cum sunt,sau poate pur si simplu nu te suport.
Da,ai citit bine.NU TE SUPORT! Te numeri printre cei care cred ca ma pot lua de fraiera,h?.
Adica nu imi pasa!
   Am o limita si daca ai trecut de ea cu greu poti sa dai inapoi.
Vrei sa sti cine sunt?Vrei sa sti ce fac? Uite! "Zbor peste prosti si parerile lor".Gandeste-te de doua ori inainte de a ma judeca,poate vei face o greseala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu